Casino kundsupport

casino kundsupportCasino kundsupport – När man spelar på casino är det viktigt att det finns en kunnig och lättillgänglig kundsupport. Då går det att få hjälpt samtidigt som man spelar casino på nätet.

Det kan dyka upp alla möjliga frågor, eller är det någonting som ställer till det när man spelar. Då är det tryggt att veta att det finns en kundservice som står till tjänst.

Det finns olika sätt att kontakta casino kundsupport på. Välj själv det alternativ som passar dig bäst. Det finns framförallt tre olika vägar att ta kontakt med supporten. Vanligast är att skriva direkt till live chatten eftersom man då får hjälp på direkten. Alternativet är att skicka ett mail men då får räkna med betydligt längre svarstider. Vissa erbjuder också telefonsupport eller möjligheten för dig att bli uppringd av en medarbetare. Välj vilken kundservice som passar dig bäst men för brådskande ärenden är det ofta bäst att använda sig av live chatten. Då får du svar på några minuter och kan få ditt ärende hanterat på direkten.

Casino kundsupport tar gärna emot feedback

Tänk på att ge feedback till casinon när du använder deras tjänst. På detta sätt kan du vara med och påverka att de blir bättre eller fortsätter leverera på det sätt du tycker om. Casinon uppskattar när spelarna hör av sig om vad de tycker om deras tjänster. Ta därför den chansen och gör det bästa av det.

Som spelare har du mycket att säga till om. Ta vara på den rollen du har för att göra det så bra som möjligt! Det behöver inte alltid vara så stora saker som du tar upp i din kritik, utan det kan vara småsaker som du gärna vill se en förändring av. Ett nätcasino jobbar hårt för att erbjuda det bästa för sina spelare så se till att också ge positivt feedback så de vet vad du tycker om. Det är något som kommer utveckla både dig och nätcasinot.

Vår recension av casino kundsupport

Här på Casino Topp 10 har vi varit i kontakt med kundsupport i mängder av olika casinon. Vi tycker att det generellt är väldigt bra support på de svenska casinona.

Allt som oftast har vi mötts av trevliga och kunniga personer som alltid är hjälpsamma och proffsiga i sitt bemötande. Detta är naturligtvis väldigt viktigt då detta är kontakten man har med casinot. För att helhetsintrycket ska bli bra är det viktigt att supporten är kompetent.

Vanligtvis använder vi oss av live-chatten, eftersom det går smidigt och snabbt. Men de gånger vi valt att ringa eller mejla har detta också gått alldeles utmärkt. Som sagt, vill man ha snabba svar är det bäst att använda sig av chatten men om man vill höra en röst är det bara att ringa istället. Välj själv om alternativet finns!

Vi här på Casino Topp 10 anser att en kundsupport ska ha generösa öppettider. Det bör också finnast ett flertal olika kontaktmöjligheter och en support som är svensktalande. Utan svenska medarbetare kan det uppstå språkliga komplikationer, något som är bästa att undvika. Samtliga svenska nätcasinon erbjuder kundservice på svenska. Därmed kan du alltid känna dig trygg när du kan kommunicera på ditt hemspråk.

Dessa 10 nätcasinon har bra kundsupport

Casino Bonus Besök
1 300% i bonus - Sätt in 200 kr och spela för 800 kr! Recension Gå till casinot
2 100% bonus upp till 2500 kr + upp till 100 omsättningsfria jackpottspins! Recension Gå till casinot
3 100% bonus upp till 5000 kr + 10 Hajperspins på Book of Dead! Recension Gå till casinot
4 100% bonus i casinot upp till 3 000 kr+ 100 gratissnurr & 100 kr i livecasinot! Recension Gå till casinot
5 100% insättningsbonus upp till 500 kr + 40 Free Spins Recension Gå till casinot
6 Välkomstbonus med 2500 extra att spela för Recension Gå till casinot
7 Pay and Play casino med mer än 1500 spel och snabba uttag Recension Gå till casinot
8 100 free spins utan omsättning på Golden ticket 2 Recension Gå till casinot
9 99 freespins på Night Sky utan omsättningskrav Recension Gå till casinot
10 100% bonus upp till 2000 kr + 11 omsättningsfria free spins! Recension Gå till casinot