Casino kundsupport

casino kundsupportCasino kundsupport – När man spelar på casino så är det viktigt att det finns en kunnig och lättillgänglig kundsupport. Så att man kan få hjälp om man har några frågor under tiden man spelar.

Det kan ju dyka upp alla möjliga frågor, eller så är det någonting som ställer till sig när man spelar. Då är det tryggt att veta att det finn en kundservice som står till tjänst.

Det finns olika sätt att kontakta casino kundsupport, så man kan själv välja det sätt som passar en bäst. Ofta kan man välja mellan telefon, formulär direkt på sajten, mejl eller live-chatt. Det brukar rekommenderas att man använder sig av live-chatten då det är den funktion som ger snabbast svar.

Casino kundsupport tar gärna emot feedback

Tänk på att ge feedback till casinon när du använder deras tjänst. På detta sätt kan du vara med och påverka så att de blir bättre, eller så att de fortsätter i samma stil om det är som så att de är bra redan från början! Casinon uppskattar när spelarna hör av sig om vad de tycker om deras tjänster, så ta den chansen och gör det bästa av det!

Som spelare så har du mycket att säga till om, så ta vara på den rollen du har för att göra det så bra som möjligt! Det behöver inte alltid vara så stora saker som du tar upp i din kritik, utan det kan vara småsaker som du gärna vill se en förändring av.

Vår recension av casino kundsupport

Här på Casino Topp 10 har vi varit i kontakt med kundsupport i mängder av olika casinon. Vi tycker att det generellt sett är väldigt bra support på de svenska casinona.

Man möts av trevliga och kunniga personer som alltid är hjälpsamma och proffsiga i sitt bemötande. Detta är naturligtvis väldigt viktigt då detta är kontakten man har med casinot, så det är viktigt för helhetsintrycket att supporten är bra.

Vanligtvis använder vi oss av live-chatten, eftersom det går smidigt och snabbt. Men de gånger vi valt att ringa eller mejla har även detta gått alldeles utmärkt. Som sagt, vill man ha snabba svar så är det bästa att man använder sig av chatten, men vill man höra en röst så är det bara att ringa istället.

Vi här på Casino Topp 10 anser att en kundsupport ska ha generösa öppettider. Men även ett flertal olika kontaktmöjligheter och en support som är svensktalande för att det ska bli tummen upp. De flesta casinon lyckas med att uppfylla dessa krav, så det blir en tumme upp för svenska casinons support!

Dessa 10 nätcasinon har bra kundsupport

Casino Bonus Besök
1 200% bonus upp till 4000 kr + 50 cashspins . 18+ år - Regler & villkor gäller, stödlinjen.se Recension Gå till casinot
2 200% bonus upp till 1000 kr + 70 free spins utan omsättning Recension Gå till casinot
3 100% bonus upp till 3000 kr vid första insättningen Recension Gå till casinot
4 Sätt in 100 kr och spela för 500 kr - Få 400% i bonus! Recension Gå till casinot
5 500% bonus - Sätt in 100 kr och få 500 kr i bonus Recension Gå till casinot
6 100% bonus upp till 2500 kr + 100 free spins Recension Gå till casinot
7 500% bonus upp till 2000 kr. Sätt in 400 kr. Spela för 2400 kr Recension Gå till casinot
8 100% bonus upp till 1000 kr och 200 free spins Recension Gå till casinot
9 100% bonus upp till 2000 kr + 11 free spins utan omsättningskrav Recension Gå till casinot
10 100% bonus upp till 2 500 kr på första insättningen Recension Gå till casinot